vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van rhinza - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van rhinza - WaarBenJij.nu

vertrek

Blijf op de hoogte en volg

20 Augustus 2016 | Nederland, Utrecht

Aankomende dinsdag vertrek ik voor 6 weken naar Bolivia en Peru. Ik heb wat mensen beloofd af en toe een leuk verhaaltje of een fotootje van mijn ervaringen te posten. Ik heb alleen een hekel aan facebook, dus bij dezen heb ik een blogje en een bijbehorend maillijstje aangemaakt om jullie op de hoogte te houden. Ik beloof dat ik het niet al te bont zal maken met de spam en schrijf je vooral uit als je er geen behoefte aan hebt om het allemaal te ontvangen of te volgen. Ik heb er zin in, spannond!

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Actief sinds 15 Aug. 2016
Verslag gelezen: 30
Totaal aantal bezoekers 966

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 04 Oktober 2016

Perú en Bolivia

Landen bezocht: